پاردیکس
اتحادیه وبلاگ های Ubisaft و Konami
 
دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:, :: 18:37 ::  نويسنده : اسپارو

شركت سوني اخيرا اعلام کرد: قصد دارد بهاي دستگاه هاي بازي ويديويي پلي استيشن خود را كاهش دهد.

به گزارش بخش خبر شبكه فن آوري اطلاعات ايران، از خبرگزاری موج، شركت سوني اخيرا بهاي دستگاه بازي پلي استيشن 2 خود را كاهش داده است و هدف اين شركت از اين طرح ارتقا ميزان فروش اين توليدات قبل از ارائه دستگاه هاي بازي پلي اسيشن 3 مي باشد.بهاي PSP 2 سوني به 129 دلار رسيده است و اين در حاليست كه اين ميزان فروش در بازارهاي آمريكا برابر 149 دلار بوده است.اين شركت اميد دارد با كاهش قيمت ، ميزان فروش توليدات پلي اسيشن 2 خود را تا قبل از ماه نوامبر، زمان ارائه كنسول پلي استيشن 3 ، ارتقا دهد.
دستگاه بازي پلي استيشن 2 تا كنون به عنوان پر فروش ترين و محبوب ترين دستگاه بازي در بازارهاي جهاني شناخته شده است و از زمان ارائه اين توليدات به بازار يعني از ماه مارس سال 2000 تقريبا 101 ميليون دستگاه به فروش رسيده است و اين در حاليست كه ميزان فروش دستگاه هاي بازي XBOX مايكروسافت برابر 24 ميليون دستگاه بوده است.ميزان فروش دستگاه هاي بازي نينتندو نيز 21 ميليون دستگاه بر آورد شده است.گفتني است ،در بازارهاي امريكا سهم فروش دستگاه هاي بازي نقريبا برابر 55 درصد اعلام شده است.
شركت سوني ، دومين شركت ارائه دهنده دستگاه هاي الكترونيكي در جهان ، قبل از ارائه دستگاه پلي استيشن 2 نيز ، بهاي دستگاه هاي بازي پلي استيشن 1 خود را تا حد چشمگيري كاهش داد و در نتيجه توانست فروش قابل توجهي را از آن خود كند.انتظار مي رود ميزان فروش دستگاه هاي بازي پلي استيشن 3 از فروش دستگاه هاي ايكس باكس 360 مايكروسافت بيشتر شود.

دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:, :: 18:34 ::  نويسنده : اسپارو

 
یک پلی استیشن ۲در رنگ اصلی

پلی استیشن ۲ (به انگلیسی: PlayStation 2) به طور مختصر "Ps2" دومین کنسول از محصولات شرکت سونی، جانشین کنسول موفق پلی‌استیشن و قبل از پلی‌استیشن ۳ در سری پلی‌استیشن قرار دارد. خبر ساخته شدن آن در مارس سال ۱۹۹۹ داده شد و یک سال بعد در ژاپن منتشر شد. رقبای اصلی این کنسول، کنسول‌های دریم‌کست، اکس‌باکس و نینتندو گیم‌کیوب بودند.

Ps2 قسمتی از نسل ششم کنسول‌های بازی هست و پرفروش‌ترین کنسول تاریخ است، با فروش بیش از ۱۴۰ میلیون نسخه تا ۳۰ سپتامبر سال ۲۰۰۹.[۱] در سال ۲۰۰۵ پلی استیشن ۲ سریع‌ترین کنسولی شد که توانسته بود ۱۰۰ میلیون نسخه روانه بازار کند. سونی اعلام کرده است تا زمانی که درخواست برای این کنسول وجود داشته باشد به تولید آن ادامه می‌دهد.

محتویات

 [نهفتن

مشخصات [ویرایش]

تاریخچه [ویرایش]

فهرست بازی‌های انحصاری [ویرایش]

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Ubisaft and Konami و آدرس ubisaft.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 105
بازدید کل : 20202
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



Susa Web Tools
Susa Web Tools